Khamis, 24 November 2011

susahnye...

susahnye....sedihnye...pedihnye....yaAllah....hanya Kau yang mampu merungkap segala rahsia rase di hati....da xmampu untuk terus mengalirkan air mate kerana die....sayang nye sampai xleh diluahkan....ape lagi kekurangan diri ini yang sentiase membuatkan dirinye susah untuk menerime diri ini....aku ingin berubah....xmahukan hidop yang seperti dulu....aku ingin menjadi seorang wanita yang sentiase menyenangi hatimu....aku sedar....aku memang tidak ade rupe paras seperti yang cantik....bentuk badan yang menarik....sebab itu ke???tolonglah....xpernah sekali aku mengungkit akan segala kekurangan dirimu....yaAllah...bantu aku menguatkan hati untuk menempuh segala kepahitan demi mempertahankan segala yang terbina.....aku hanya insan ciptaan Mu yang lemah....xsanggup dan aku belom mampu untuk menghadapi segalanye tanpa kekuatan dariMu....





"YaAllah....bantu lah hambaMu ini dalam menempuh segala dugaan Mu...YaAllah, aku amat mengerti segala kepahitan yang ku hadapi adalah tanda kasih Mu kepada ku....sesungguhnya, Kau tidak akan menguji manusia melebihi dari tahap kemampuannya....kuatkan lah aku YaAllah....dan lindungilah aku dari segala hasutan jin dan syaitan yang Kau rejam....jauhi aku dari perkara yang merosakkan akidah ku....hanya kepada mu aku bermohon YaAllah....hanya padaMu......amin ya rabbal alamin...."

3 ulasan:

  1. erm..biase la kami nie....ina kan plg kerap merajuk....hikhik....ble nk jumpe nieh???nk dtg uma akk tgk bby n abg bby....

    BalasPadam
  2. ish3...asik gaduh je kome nie...hah. dtg ler...akk ade je kat umah :P

    BalasPadam